… että
juuri kun olen selittänyt kuinka paljon pidän iltavuoroistani niin
minut vaihdetaan aamuvuoroon... Tai no ainakin lauantaiksi, porukkaa
on sairaana niin menen auttamaan. Ei onneksi mitenkään järkyttävän
aikaisin tarvitse mennä, vasta seitsemäksi. Ja tässä vaiheessa on
varmaan hyvä muistaa, että joo, alunperin olin ajatellutkin pyytää
aamuvuoroja. :D Saa nähdä miltä se nyt sitten tuntuu.
| Tässä muuten se polku, jota etsin ensimmäisenä päivänä. |
Tänään
heräsin onneksi aiemmin kuin eilen, kerkesin tekemään niitä
asioita, joita halusinkin tehdä ja kuuntelin musiikkia. Sunnuntaina
pitää kyllä yrittää muistaa laittaa toinen verho tuohon
olohuoneen valtavaan ikkunaan, en pidä siitä kun pimeällä pitää
valoja ja kaikki näkyy ulos. Olen kyllä luonut tänne jo nyt ihan
selkeät rutiinit, varsinkin tuon töihin lähdön kanssa. Aina sillä
tavalla, että olen vähintään tuntia ennen töiden alkua
hotellilla. Odotan sitä kun respan väki alkaa ottamaan
nettitunnukset valmiiksi kun näkevät minun tulevan. :'D
Hommanani
tällä kertaa oli täyttää aamiaista varten oleva kärry, jotta
aamulla ei tarvitsisi kuin laittaa esille. Se oli taas sellaista
hommaa, josta tykkäsin. ^^ Asettelin juustoja ja kinkkuja vadeille
jne. :D Sain myös siivuttaa tomaatteja sellaisella hauskalla
koneella. Lisäksi tein vihreän salaatin tilauspäivälliselle ja
kaksi a la carte-jälkiruoka-annosta. Sellaista kermassa ja
ruokosokerissa haudutettua leipäjuustoa. Ainakin se kermaseos oli
niin hyvää, että! Vaikka luonnollisesti en tästä tehtävästä
taaskaan innostunut hirveämmin. :'D Jotain edistystä kuitenkin on
tapahtunut, en enää pelkää niitä kaasuliesiä! Päivän lopuksi
huolehdin taas tiskikoneesta.
Täällä
on kyllä oikeasti hurjan mukava työilmapiiri. Pidän varsinkin
kovasti tästä nuoremmasta keittiömestarista. Pääasiassa koska
sen kanssa kuunnellaan radiota keittiössä ja saan lauleskella
biisien mukana samalla kun teen hommia. :D Oikeastaan hän on vain
viisi vuotta minua vanhempi. :o Joka tapauksessa, viihdyn täällä
hyvin!
Ilmeisesti
keittiössä on aloittamassa ihan oikea harjoittelija tässä
lähiaikoina. Hän oli nimittäin tutustumassa tänään tiloihin.
Myös salin puolelle tuli joku uusi tänään. Huvittavaa oli kun
MINULTA kysyttiin, että mistä löytyy mitäkin. :'D Hämmentävämpää
tosin oli, että osasin yleensä myös vastata.
Vuoron
jälkeen olin fiksu ja otin tarjotun kyydin vastaan enkä jäänyt
hotellille dataamaan. Halusin vaihteeksi päästä ajoissa nukkumaan
ja keretä käymään saunassakin. Asunnolla sitten tosiaan sauna
vaan heti päälle, söin vähän iltapalaa, kuuntelin musiikkia jne,
ennen saunomista. Sen jälkeen vaan suoraan nukkumaan!
Annu
Mä olen niin kade saunastasi! Meri
VastaaPoista