Aamuvuoro
tosiaan... Olin yrittänyt oikeasti mennä ajoissa nukkumaan, mutta
en oikein meinannut saada unta. Joko pidän makuuhuonetta liian
lämpimänä tai sitten unirytmini on päin honkia. Nousin kuitenkin
reippaasti, eikä tullut edes kauhea kiire. Kerkesin matkalla jopa
pysähtyä ottamaan kuvia. :D
Vuoro
meni sitten ihan leppoisasti. Tein tuhteja kahvileipiä johonkin
kokoukseen ja täyttelin tarvittaessa aamupala-astioita. Lisäksi
tein porkkanasilppua salaattia varten. Aamupalan jälkeen täyteltiin
taas kärryjä seuraavaa päivää varten ja päivän paras osuus:
pääsin syömään ”aamiaista” myös! <3 Munakokkelia,
pekonia, pikkunakkeja, leipää, karjalanpiirakkaa, jugurttia ja
mansikkahilloa. Söin itseni ihan ähkyksi.
Lopuksi
siistin omat jälkeni, yksi salin puolen tytöistä oli vallannut
astianpesun, joten minua ei tarvittu siellä tänään. Pääsinkin
sitten lähtemään jo puoli yhdeltä. Jäin tosin hotellille
hetkeksi datistelemaan, mutta en kovin pitkäksi aikaa kuitenkaan.
Asunnolle
kävellessä innostuin ottamaan jonkun verran kuviakin:
Päivässä
ei ollut oikeastaan muuta ihmeellistä, asunnolla laskeskelin viikon
työtunnit ja istahdin lukemaan. Enkä muuta enää sinä päivänä
tehnytkään. :D Sunnuntai oli vapaapäivä, silloin kävin vain
kaupassa, luin, söin ja saunoin. ^^
Annu
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti