keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Päivä 006 - Ensimmäistä kertaa piti turvautua herätyskelloon


Aamuvuoro tosiaan... Olin yrittänyt oikeasti mennä ajoissa nukkumaan, mutta en oikein meinannut saada unta. Joko pidän makuuhuonetta liian lämpimänä tai sitten unirytmini on päin honkia. Nousin kuitenkin reippaasti, eikä tullut edes kauhea kiire. Kerkesin matkalla jopa pysähtyä ottamaan kuvia. :D



Vuoro meni sitten ihan leppoisasti. Tein tuhteja kahvileipiä johonkin kokoukseen ja täyttelin tarvittaessa aamupala-astioita. Lisäksi tein porkkanasilppua salaattia varten. Aamupalan jälkeen täyteltiin taas kärryjä seuraavaa päivää varten ja päivän paras osuus: pääsin syömään ”aamiaista” myös! <3 Munakokkelia, pekonia, pikkunakkeja, leipää, karjalanpiirakkaa, jugurttia ja mansikkahilloa. Söin itseni ihan ähkyksi.

Lopuksi siistin omat jälkeni, yksi salin puolen tytöistä oli vallannut astianpesun, joten minua ei tarvittu siellä tänään. Pääsinkin sitten lähtemään jo puoli yhdeltä. Jäin tosin hotellille hetkeksi datistelemaan, mutta en kovin pitkäksi aikaa kuitenkaan.

Asunnolle kävellessä innostuin ottamaan jonkun verran kuviakin:




Päivässä ei ollut oikeastaan muuta ihmeellistä, asunnolla laskeskelin viikon työtunnit ja istahdin lukemaan. Enkä muuta enää sinä päivänä tehnytkään. :D Sunnuntai oli vapaapäivä, silloin kävin vain kaupassa, luin, söin ja saunoin. ^^

Annu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti