Tähän
voisi tottua. Yksi päivä töitä ja yksi päivä vapaata. :D Täällä
voisi tosin pitkällä tähtäimellä iskeä tekemisen puute. Joka
tapauksessa. Tänään oli aivan ihana sää. Aurinko paistoi
pilvettömältä taivaalta, tällaiselta kuuluu marraskuun näyttää
Suomessa!
Innostuin
säästä ja lähdin nopeasti aamupalan jälkeen kameran kanssa ulos.
Oli vaan reippaasti kylmempi, koska tuuli aika kovaa. Totesin myös,
että enpä ottanut aurinkolaseja turhaan mukaan! Olin maanantaina
nähnyt yhden pienen polun, jota päätin sitten tällä kertaa
kokeilla. Kulkeminen siellä oli vaan hieman hankalaa, hanki kesti
välillä painoni ja välillä ei. Olin sitten aika ajoin polviani
myöten uponneena hankeen. Lumikengät eivät olisi olleet
pahitteeksi. Jatkoin kuitenkin matkaa sinnikkäästi. Kunnes
molemmat jalkani humpsahti puoleen reiteen asti hankeen. Siinä
vaiheessa totesin, että ehkä paras kääntyä takaisin kun pääsen
vielä omin voimin ylös hangesta. Kaivauduttuani esiin huomasin,
että paksun lumikerroksen alla oli aika paljon vettä. Säikähdin
aika reippaasti ja osittain konttasin takaisin päin, etten vain
uppoaisi liian syvälle. :'D Äitille kuitenkin kiitos kengistä,
vesi ei tullut yhtään läpi! <3
Päästyäni
pois tyydyin kulkemaan ihan tietä pitkin. Kävin tutkiskelemassa,
että mitä löytyy jos lähtee päinvastaiseen suuntaan kuin
Levikeskus. Eipä sieltä mitään ihmeitä kuitenkaan löytynyt,
vain asuintaloja ja moottorikelkkareittejä. Lopulta tuuli oli liikaa
ja lähdin takaisin sisälle.
Ennen
pimeän tuloa söin vähän ja katselin tietokoneelta Game of
Thronesia. Tutkin myös aiemmin nappaamiani Levi-esitteitä. Pimeän
tultua lähdin sitten kiertelemään Levikeskusta ja etsimään
ruokapaikkaa. Levikeskus on todella kauniisti valaistu paikka ja
sieltä löyty yllättävän paljon kaikkea. Oli keilahallia,
kylpylää, kauneushoitolaa, vaatekauppoja, urheiluvälinekauppoja,
matkamuistomyymälöitä ja ennen kaikkea ruokapaikkoja ja hotelleja.
Kiertelin katuja ristiin rastiin ja nyt minulla on ihan hyvä kuva
alueesta. ^^ Etsin yhtä tiettyä kahvilaa, mutta joko en löytänyt
sitä tai sitten se oli remontissa eikä siksi ollut auki. Päädyin
sitten lopulta ihan ravintolaan syömään, oli ihan älyttömän
hyvää sienikeittoa ja jälkkäriksi sorruin ottamaan
suklaafondantin, joka tuli bailey's jätskin kanssa.
Tällä
hetkellä harmittaa, että olen täällä oikeasti vain sen kuusi
viikkoa.. Eilen kun kuuntelin muiden tyttöjen kaikkia suunnitelmia
tammikuusta eteenpäin niin totesin, että minäkin haluaisin. Ehkä
tulen tänne joskus ihan koko talvikaudeksi töihin. ^^
Annu
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti