Tänään
oli tarkoitus herätä ajoissa, mutta en sitten herännytkään ennen
kuin vasta puoli yhdeltätoista. Ei minulle silti tullut kiire ja
lähdinkin käymään kaupassa. Meillä on asunnoilla pulkat
kauppareissuja varten ja meinasin aluksi ottaa sen mukaan, mutten
jaksanutkaan. Olisi kyllä pitänyt. :'D Tällä kertaa kävin siinä
isossa S-marketissa. Löysin matkan varrelta myös toisen K-marketin
ja postin. ^^
Tuolla
S-marketissa oli muuten sama kuin siellä K-marketissa, jossa kävin
aiemmin. Kaupassa oli kyllä ihmisiä, mutta yli puolet oli
henkilökuntaa eikä asiakkaita. :'D En ole aiemmin nähnyt tuon
kokoisissa paikoissa noin paljon myyjiä yhtä aikaa töissä, se oli
hassua.
| Tuonne ylös haluan käymään! |
Menin
sitten jälleen, kuten tapanani täällä on, hotellille ajoissa
ennen vuoroa, jotta kerkeäisin vähän olemaan koneella. Tapasin
tänään myös viimein pomoni, hän on kaikkien muiden tavoin
todella mukava! Katsottiin tärkeitä papereita läpi ja sovittiin
ensimmäisen viikon osalta palautekeskustelu. Sain myös sovittua
itselleni siihen itsenäisyyspäivän tienoille vähän pidemmän
vapaan, joten pääsen niihin ylioppilasjuhliinkin! Kuulin myös
työsuhde-eduistani (mm. hissiliput maksutta ja välinevuokra puoleen
hintaan) ja pääsen kuulemma sellaiseen perehdyttämistilaisuuteen,
jossa kierrellään Leviä ja vieraillaan eri yrityksissä.
Tilaisuuden lopuksi on koe ja jos sen läpäisee, saa Levipassin.
| Auringonlasku juuri ennen kuin työt alkaa |
Olin
sitten myös hölmö ja menin mainitsemaan, että opiskelin lukion ja
Priimuksen välissä vuoden japania. Siitäkös tuo innostui ja sanoi
ilmoittavansa asiasta respaan, että voin tulla tarvittaessa
auttamaan. Pitikin mennä sanomaan mitään, enhän minä
minkäänlaista asiakaspalvelujapania osaa oikeastaan yhtään! Noh,
pitänee yrittää opetella jotain fraaseja..
Pomon
kanssa keskustelun jälkeen pääsi työpäivä sitten vihdoin
käyntiin. Tai oikeastaan kerkesin siinä vielä ennen sitä juoda
kaksi kuppia kaakaota. :'D Astianpesukone korjattiin tänään
viimein, siinä on ollut nuo, hmm, kiskot epäkunnossa. Eli korit
eivät ole rullailleet itsekseen koneen läpi, vaan niitä on pitänyt
käsin työntää aina välillä eteenpäin. Korjaamisessa meni
jonkun aikaa, koska piti odottaa jotain uutta osaa. Nyt kuitenkin
toimii taas! ^^
Tänään
tein taas sellaista pientä näpertelyä, leikkasin lähinnä a la
carte-annoksien kasvislisukkeita valmiiksi ja tein myös melkein itse
yhden annoksen. :D Meillä on täällä keittiössä kaasuliedet ja
niitä päädyin käyttämään tänään ensimmäistä kertaa. Olin
myös loppusiivouksen aikana hoitamassa itsekseni astianpesukonetta.
Olen kyllä nyt ihan viihtynyt keittiössä, mutta lähinnä varmaan
sen takia koska saan tehdä sellaista pientä näpertelyä ja
siivousta. Heti kun minut pistettiin tekemään sitä annosta niin
meni pasmat ihan sekaisin ja muistin minkä takia en haluaisi olla
keittiössä.
Onnistuin
muuten tänään taas saamaan rakon sormeeni keittiössä. Tällä
kertaa pilkoin nauriita. :D Juttelin asiasta toisen tarjoilijatytön
kanssa ja hänkin sanoi saaneensa rakon joskus veitsestä. En ole
yksin tämän kanssa! Joka päivä on muuten kyllä tullut joitain
pieniä naarmuja käsiin, mutta ei sen ihmeempiä ole vielä ainakaan
sattunut. Onneksi on lääkäriasema tarvittaessa ihan tien toisella
puolella. :'D
Innostuin
muuten kovasti kun kuulin, että välinevuokra on puoleen hintaan
henkilökunnalle! Olin ihan varma, että se olisi täysihintaista.
Pyysin sitten yhdeltä työkaverilta, että hän lähtisi joskus
työvuorojen sopivasti sattuessa opettamaan minua lautailemaan. Saa
nähdä milloin päästään mäkeen! ^^
Työvuoron
loputtua pääsin kyydillä takaisin asunnolle. Tai oikeastaan jätin
sinne vain vähän tavaroita ja menin saman tien työkavereiden
luokse iltaa viettämään. Pistettiin jouluvalot, syötiin
tortilloja, katsottiin telkkaria ja datailtiin. Toinen niistä oli
juuri käynyt hakemassa langattoman internetin heille siihen.
Saatanpa tästä lähin hengailla heillä usein. :'D Jo ihan vaan
senkin takia, että vähän tylsäähän se on itsekseni istua täällä
valtavassa kämpässä kun voisi yhtä hyvin olla melkein naapurissa
ja viettää aikaa muiden kanssa.
Aika
menee kyllä niin nopeasti, kohta olen ollut jo viikon täällä!
Samaan aikaan tuntuu, että eikö oikeasti sen pidempään. Kaikkien
pelottelema tylsyys ja tekemisen puute ei ole vielä iskenyt,
oikeastaan minusta tuntuu, etten KERKEÄ tekemään kaikkea mitä
haluaisin. Ei ole ollut aikaa edes lukea yhtäkään noista
kirjoista, jotka otin mukaan. :D
No
ehkäpä jossain vaiheessa kerkeäisin lukemaan, ärsyttäisi jos
olisin raahannut mukanani viisi kirjaa enkä lukisi koko aikana
sivuakaan.
Annu
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti