lauantai 17. marraskuuta 2012

Päivä 005 - Tyypillistä...


että juuri kun olen selittänyt kuinka paljon pidän iltavuoroistani niin minut vaihdetaan aamuvuoroon... Tai no ainakin lauantaiksi, porukkaa on sairaana niin menen auttamaan. Ei onneksi mitenkään järkyttävän aikaisin tarvitse mennä, vasta seitsemäksi. Ja tässä vaiheessa on varmaan hyvä muistaa, että joo, alunperin olin ajatellutkin pyytää aamuvuoroja. :D Saa nähdä miltä se nyt sitten tuntuu.

Tässä muuten se polku, jota etsin ensimmäisenä päivänä.


Tänään heräsin onneksi aiemmin kuin eilen, kerkesin tekemään niitä asioita, joita halusinkin tehdä ja kuuntelin musiikkia. Sunnuntaina pitää kyllä yrittää muistaa laittaa toinen verho tuohon olohuoneen valtavaan ikkunaan, en pidä siitä kun pimeällä pitää valoja ja kaikki näkyy ulos. Olen kyllä luonut tänne jo nyt ihan selkeät rutiinit, varsinkin tuon töihin lähdön kanssa. Aina sillä tavalla, että olen vähintään tuntia ennen töiden alkua hotellilla. Odotan sitä kun respan väki alkaa ottamaan nettitunnukset valmiiksi kun näkevät minun tulevan. :'D

Hommanani tällä kertaa oli täyttää aamiaista varten oleva kärry, jotta aamulla ei tarvitsisi kuin laittaa esille. Se oli taas sellaista hommaa, josta tykkäsin. ^^ Asettelin juustoja ja kinkkuja vadeille jne. :D Sain myös siivuttaa tomaatteja sellaisella hauskalla koneella. Lisäksi tein vihreän salaatin tilauspäivälliselle ja kaksi a la carte-jälkiruoka-annosta. Sellaista kermassa ja ruokosokerissa haudutettua leipäjuustoa. Ainakin se kermaseos oli niin hyvää, että! Vaikka luonnollisesti en tästä tehtävästä taaskaan innostunut hirveämmin. :'D Jotain edistystä kuitenkin on tapahtunut, en enää pelkää niitä kaasuliesiä! Päivän lopuksi huolehdin taas tiskikoneesta.

Täällä on kyllä oikeasti hurjan mukava työilmapiiri. Pidän varsinkin kovasti tästä nuoremmasta keittiömestarista. Pääasiassa koska sen kanssa kuunnellaan radiota keittiössä ja saan lauleskella biisien mukana samalla kun teen hommia. :D Oikeastaan hän on vain viisi vuotta minua vanhempi. :o Joka tapauksessa, viihdyn täällä hyvin!

Ilmeisesti keittiössä on aloittamassa ihan oikea harjoittelija tässä lähiaikoina. Hän oli nimittäin tutustumassa tänään tiloihin. Myös salin puolelle tuli joku uusi tänään. Huvittavaa oli kun MINULTA kysyttiin, että mistä löytyy mitäkin. :'D Hämmentävämpää tosin oli, että osasin yleensä myös vastata.

Vuoron jälkeen olin fiksu ja otin tarjotun kyydin vastaan enkä jäänyt hotellille dataamaan. Halusin vaihteeksi päästä ajoissa nukkumaan ja keretä käymään saunassakin. Asunnolla sitten tosiaan sauna vaan heti päälle, söin vähän iltapalaa, kuuntelin musiikkia jne, ennen saunomista. Sen jälkeen vaan suoraan nukkumaan!

Annu

1 kommentti: